درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجشنبه 28 آذر 1398
10:52
achilandoor

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک چیست؟

یکی از محبوب ترین محصولات درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک است و در این مطلب توضیح می دهیم که واقعاً این اصطلاح چیست و فواید این پنجره ها چیست.

گرما شکسته به نحوه ساخت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک اشاره دارد. به طور دقیق تر ، درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک با ایجاد سدی در بین قاب های پنجره در داخل و خارج می باشد که از اتلاف انرژی حرارتی رسانا جلوگیری می کند.

به عنوان یک فرض اساسی برای از بین رفتن انرژی در پنجره، این را در نظر بگیرید. گرما توسط طبیعت می خواهد به فضای خنک تر جریان یابد. این بدان معنی است که در یک پنجره این است که در تابستان گرما می خواهد از خارج از هوای گرم به یک فضای داخلی خنک شود و در زمستان گرمای داخل می خواهد از سرما فرار کند. شکاف حرارتی درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک مقاومت در برابر این جریان طبیعی ایجاد می کند و به همراه دو جداره در نگه داشتن فضا در دمای مطلوب کمک می کند.


درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک به خصوص برای مقاومت در برابر وزش باد شدید ساخته شده اند و می توانند در سبک های مختلفی تولید شوند. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک شکل های مختلفی دارند مانند: پنجره های آلومینیومی کشویی افقی ، پنجره های آلومینیومی ثابت و پنجره های آلومینیومی آویز. تمام درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارای شیشه عایق و قاب تیره است.

عملکرد حرارتی درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک تحت تأثیر محیط داخلی ساختمان ، شرایط آب و هوایی خارجی و نحوه نصب پنجره است. گزینه های شیشه ای نیز تأثیر قابل توجهی در عملکرد حرارتی دارند. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک "بهبود یافته حرارتی" دارای یک یا چند شکاف حرارتی هستند ، همچنین به عنوان موانع حرارتی شناخته می شوند.

شکست حرارتی درب به عنوان ماده ای با هدایت حرارتی کم قرار می گیرد که با هدف کاهش جریان انرژی حرارتی (گرما) در درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک قرار می گیرد.

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارای مزایای بسیاری نسبت به چوب هستند - درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک قوی تر هستند (بخصوص فلز و برنز) و به دلیل استحکام ساختاری آنها می توانید پروفایل های باریک تری از آنها ایجاد کنید ، نسبت "شیشه به قاب" درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک همچنین نگهداری بسیار کمی دارند ، پوسیده نمی شوند و نیاز به آب بندی مجدد دارند. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک مزایایی دارند اصلی ترین آن ها، راندمان انرژی آنهاست. اگر اتاق شما نیز مرطوب است (به عنوان مثال آشپزخانه یا حمام) ، بسیاری از صاحبان خانه متراکم شدن درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک را تجربه می کنند.


به منظور حل این مشکلات ، تولید کنندگان درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک در حال معرفی یک سد عایق بین داخل و خارج از قاب پنجره هستند. این مانع همان چیزی است که "شکست حرارتی" نامیده می شود.

با این حال ، یکی دیگر از مزایای شناخته شده تر درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک جذب صدا است.


[ بازدید : 170 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]