درب شیشه ای اتوماتیک

دوشنبه 8 مهر 1398
15:19
achilandoor

امکانات درب شیشه ای اتوماتیک:

راه حل ایده آل برای پروژه های پیشرفته

به دلیل عرض کم مشخصات آن ، درب شیشه ای اتوماتیک بسیار متنوع است. با طرح های مختلف ، راه حل مناسبی برای پروژه های پیشرفته است.

کیفیت تست شده

درب شیشه ای اتوماتیک ممکن است مجهز به شیشه ایمنی محکم یا لعاب مضاعف باشد. سیستم نمایه برای حداقل عمر 1 میلیون چرخه آزمایش شده و برای استفاده در خروج های اضطراری و مسیرهای فرار طبق استانداردهای جهانی و دستورالعمل های درب شیشه ای اتوماتیک تأیید شده است.



مزایای معماری درب شیشه ای اتوماتیک:

این سیستم به لطف قاب های باریک سطوح شیشه ای زیبایی را ارائه می دهد

بسیار انعطاف پذیر است و ممکن است متناسب با الزامات پروژه های پیشرفته باشد.

کاربرد درب شیشه ای اتوماتیک:

تولید پیشرفته ترین درب شیشه ای اتوماتیک امکان استفاده برای کاربردهای صنعتی ، تجاری ، بهداشتی و خرده فروشی را دارد.

· بیمارستان ها

· فرودگاه ها

· مراکز خرده فروشی

· داروخانه ها

· هتل ها

· فروشگاه های مواد غذایی

· فروشگاه های سخت افزار

· فروشگاه کالاهای ورزشی

· و ...

گزینه ها و ویژگی های امنیتی درب شیشه ای اتوماتیک عبارتند از:

تاخیر در خروج از خانه - پیشرفت امنیتی که خروج را برای 15-30 ثانیه در حالی که زنگ صدا به صدا در می آید ، انکار می کند.

رها شدن از هراس - امنیت مطلوب و دسترسی آسان در مواقع اضطراری را فراهم می کند.

درب شیشه ای اتوماتیک به دلیل مزایای متعددی که ارائه می دهند محبوب هستند. آنها نه تنها راحتی را ارائه می دهند ، بلکه جلوه ای مدرن به ساختمان شما می بخشند.

اگر شما یک درب شیشه ای اتوماتیک در مجتمع تجاری خود نصب نکرده اید ، در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا باید در تصمیم خود را تجدید نظر کنید.

راحتی

درب شیشه ای اتوماتیک که باز می شود به طور خودکار مشکل عدم نیاز به باز کردن درب سنگین را حل می کند. درب شیشه ای اتوماتیک یک ورودی بدون دردسر را برای مشتریان سالخورده و معلول شما و افراد دارای چمدان های سنگین یا کودکان فراهم می کند.

گردش آسان ترافیک

در طی ساعات شلوغی در یک فروشگاه خرده فروشی یا مرکز خرید ، مشتریان می توانند برای عبور یکدیگر از طریق درهای دستی یا گردان که باعث احتقان می شود ، تلاش کنند. درب اتوماتیک درب شیشه ای اتوماتیک گزینه ای عالی برای کنترل جریان ترافیک عابر پیاده و کاهش احتقان است. درب شیشه ای اتوماتیک با فراهم کردن یک پیاده روی آسان از طریق ورودی و خروج ، ترافیک را به صورت آزاد ادامه خواهد داد.

ایمنی

بسیاری از شرکت ها درب شیشه ای اتوماتیک سفارشی را تولید می کنند که از نظر ایمنی به خوبی مجهز هستند. این ویژگی ها شامل سنسورها ، تایمرها و کنترل از راه دور بی سیم است تا بتوانید بدون حضور فیزیکی درب های اتوماتیک را قفل و باز کنید. درب شیشه ای اتوماتیک به شما آرامش خاطر می دهند که دفتر یا کار شما ایمن است.

ذخیره انرژی

درب شیشه ای اتوماتیک بطور مؤثر در بسیاری از موارد موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی می شوند. درب شیشه ای اتوماتیک فقط هنگامی باز می شوند که شخصی پس از گذر از آن وارد و بسته شود. این احتمال از باز شدن درب ها و از بین رفتن تهویه مطبوع یا گرمایش از بین می برد. درب شیشه ای اتوماتیک هر بار کاملاً بسته می شوند و از فرار گرما و هوای سرد جلوگیری می شود.



[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]