درب اتوماتیک کرو

دوشنبه 11 شهريور 1398
15:53
achilandoor

درب اتوماتیک کرو ، راه حلهای دسترسی ابتکاری را در طیف وسیعی از تجهیزات درب اتوماتیک ارائه می دهد. درب اتوماتیک کرو به لطف طراحی باریک و ساخت و ساز با کیفیت ، یکپارچه در تحولات معماری مدرن قرار می گیرند. درب اتوماتیک کرو از طیف وسیعی از برنامه های دارای کار با وظیفه بسیار سبک و سنگین استفاده می کنند و می توانند هم با درب های منفرد سنگین و هم جداکننده سازگار شوند. درب اتوماتیک کرو یک سیستم درب کشویی اتوماتیک خمیده را برای تعریف برنامه طراحی ساختمان ارائه کرده است. چه منحنی تنگ و چه منحنی تدریجی تر ، درب اتوماتیک کرو محصولی را برای پاسخگویی به نیازهای طراحی شما ایجاد می کند.

تمام درب اتوماتیک کرو به تعداد زیادی دستگاه ایمنی از قبیل تیرهای مادون قرمز ، وارونه سازی داخلی و حالت محدود کردن گشتاور کنترل شده توسط میکرو مجهز شده اند. علاوه بر این دستگاه های ایمنی ، تشخیص انسداد هوشمند در داخل درب اتوماتیک کرو برنامه ریزی شده است که به نظارت مداوم سیستم کمک می کند.

درب اتوماتیک کرو همچنین از تجهیزات هوشمند میکرو کامپیوتر در تجهیزات درب اتوماتیک خود استفاده می کنند. فناوری میکرو کامپیوتر هر حرکت درب اتوماتیک کرو را کنترل می کند و جبران اتوماتیک شرایط آب و هوایی مانند باد و سایش معمولی را دارسیستم درب کشویی خمیده با تمام مزایای درب اتوماتیک کرو و جذابیت زیبایی در یک درب گردان ، ورودی درخشان و زیبا را در سه بعد ، با عمق علاوه بر عرض و ارتفاع ، تولید می کند. همچنین برای افزایش سهولت در عبور در مواقع شلوغ روز ، درب اتوماتیک کرو عرض شفاف بیشتری نسبت به درب کشویی مسطح فراهم می کند.

برای درب های خارجی و داخلی دو جداره و با بهره گیری از اپراتور ASSA ABLOY Unislide C ، سیستم درب اتوماتیک کرو می تواند به صورت یک بسته کامل با کاور ، برگ درب و صفحه نمایش ثابت تحویل داده شود.

· ظریف و کاربرد ، درب اتوماتیک کرو دارای شعاع گسترده ای هستند

· انحنای منحنی برای ورودی های گسترده اما عمیق

· درب اتوماتیک کرو ورودی را به یک جادار و بزرگ تبدیل می کنند

· پذیرش راحت

· کیفیت بالای معماری و عملکرد آنها

· آنها را به درهای استثنایی تبدیل کنید

· ابعاد سفارشی

· انتخاب گسترده ای

· راحتی و استفاده آسان

· عایق حرارتی از طریق مدیریت سیستم بهم پیوسته

· داشبورد دیوار NAVIBLU یا VISIOBLU در پوشش

· کنترل از راه دور مادون قرمز درب اتوماتیک کرو

· پرده مادون قرمز تحت نظارت درب اتوماتیک کرو

· قفل دستگاه از طریق کلید مادون قرمز

درب اتوماتیک کرو :

از دو مجموعه درب اتوماتیک کرو تشکیل شده است و با ظرفیت بالا و سهولت عبور از درب های کشویی ، زیبایی ظاهری را ارائه می دهد. به لطف ظاهر خمیده خود ، گشودگی گلو کمی گسترده تر از درهای کشویی معمولی با همان عرض نصب دارد که حتی در ورودی های کوچکتر امکان کارآمدتر را فراهم می کند

درب اتوماتیک کرو دارای سیستم درب خمیده ای با فشار 180 درجه بر اساس سیستم درب FDS940 ما هستند. درب اتوماتیک کرو دارای تمام مزایای درب اتوماتیک معمولی در عین حال که از نظر زیبایی شناسی نیز دلپذیر بوده و از نظر بصری تأثیر می گذارد. درب اتوماتیک کرو چیز خاصی را به ورودی هر ساختمان می خواهد که به دنبال ایستادگی از جمع باشد. درب اتوماتیک کرو نیز به عنوان سیستم درب اتوماتیک دایره ای 360o بر اساس سیستم درب FDS940 ما با پانل های ساخته شده از بخش آلومینیومی اکسترود شده با مشخصات کم حرارت غیرمستقیم FDS20 ساخته شده است.

از نظر معماری درب اتوماتیک کرو خیره کننده و بصری خارج از این جهان ، یک درب اتوماتیک کرو 360 درجه اتوماتیک مزیت یک هشتی محصور را در اختیار شما قرار می دهد ، زیرا با عبور و مرور از قسمت بیرونی درب ها می گذرد. با درهای داخلی ، سیستم درب خمیده اتوماتیک می تواند به گونه ای طراحی شود که دارای گرمایش و روشنایی LED باشد.


[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]