شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

درب و پنجره ترمال بریک چیست؟

درب و پنجره ترمال بریک چیست؟

تولید کنندگان پنجره و درب در حال معرفی یک سد عایق بین داخل و خارج از قاب پنجره هستند. این سد همان چیزی است که " درب و پنجره ترمال بریک " نامیده می شود.
یکی از مزایای شناخته شده تر یک درب و پنجره ترمال بریک که وجود دارد - جذب صدا می باشد. درست همانطور که فلز گرما را انجام می دهد ، باعث ایجاد صدا نیز می شود درب و پنجره ترمال بریک دقیقاً مانند عایق مانع از عبور گرما می شود ، لرزش صدا را نیز بسیار مؤثر می کند و باعث می شود عایق صوتی بهتر از نویز خارج ایجاد شود.

درب و پنجره ترمال بریک به عنوان عناصر تکنولوژیکی و معماری با کارکردهای طراحی شده برای تعامل بین دو محیط داخل و خارج در نظر گرفته می شوند و قرار است راحتی عمومی را در داخل خانه تضمین کنند. کارکردهای اصلی بین دیگران خواص مکانیکی ، مقاومت در برابر هوا ، آب و باد ، عایق حرارتی ، عایق صوتی ، نور و سایه ، تهویه و ایمنی است.

امروزه ، یک عنصر مهم در طراحی ساختمان های کم مصرف ، استفاده از درب و پنجره ترمال بریک با کارایی بالا همراه با استراتژی های طراحی خورشیدی منفعل است. با افزایش اهمیت بهره وری انرژی ، طراحان گاهی به دنبال استانداردها و فن آوری های کارآمد با انرژی مانند رویکرد خانه منفعل هستند.
با این حال ، مقایسه درب و پنجره ترمال بریک و معمولی با تفاوت های قابل توجه بین استانداردهای رتبه بندی عملکرد انرژی پیچیده است. روشهای مختلف ارزیابی و شرایط مرزی نیز بر طراحی محصول تأثیر می گذارد ، زیرا درب و پنجره ترمال بریک برای دستیابی به کمترین U در مقادیر U در سیستم های رتبه بندی مربوطه خود بهینه شده اند ، در حالی که درب و پنجره فلزی هنوز در این فن آوری ها و پیاده سازی در سیستم ها زمینه ای را ایجاد می کند.

درب و پنجره ترمال بریک ، یک جزء به همان اندازه مهم در هر سیستم پنجره و درب ، به نوار پلی آمید تقویت شده بین پروفایل های آلومینیومی داخل و خارج اشاره دارد و یک سد عایق بندی شده را در قاب درب و پنجره ترمال بریک ایجاد می کند. به عبارت ساده ، درب و پنجره ترمال بریک به عنوان قطع کننده مدار عمل می کند - قسمت داخلی را با خارج قطع می کند. این قاب درب و پنجره ترمال بریک می تواند تا حد زیادی بر بهره وری انرژی واقعی هر پنجره و در ، از جمله سیستم های دو جداره تأثیر بگذارد.
درب و پنجره ترمال بریک استاندارد هادی خوبی از گرما و سرما است ، به این معنی که می توانید گرمای زیادی را از طریق درب و پنجره ترمال بریک به دست آورید.


فن آوری درب و پنجره ترمال بریک دارای نوار پلی آمید تقویت شده بین پروفایل های آلومینیومی داخل و خارج است و یک سد عایق بندی شده را در قاب درب و پنجره ترمال بریک ایجاد می کند. این کار درب و پنجره ترمال بریک، گرما ، سرما و سر و صدا را هزار بار کندتر از آلومینیوم استاندارد انجام می دهد.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک چیست؟

پنجره آلومینیومی ترمال بریک از لحاظ ظاهری تقریباً بین پنجره آلومینیومی معمولی و پنجره آلومینیومی یکسان است ، اما نوار عایق حرارتی پنجره آلومینیومی ترمال بریک در وسط دو قاب پنجره آلیاژ آلومینیوم وجود دارد. قاب آلیاژ آلومینیوم پنجره آلومینیومی ترمال بریک از وسط جدا شده و جداکننده با هدایت حرارتی کم از طرف هر دو طرف با آلیاژ آلومینیوم متصل شده است تا گرما به راحتی منتقل نشود. هدایت حرارتی در پنجره آلومینیومی ترمال بریک فلز قوی ترین است ، عملکرد نوار عایق حرارتی عایق گرما است و در عین حال می تواند نقش حفظ گرما نیز داشته باشد ، از انتقال حرارت زیاد آلومینیوم جدا می شود.

سیستم مختلف پنجره آلومینیومی ترمال بریک با شکست حرارتی دارای اثرات عایق بندی صوتی متفاوتی هستند. هرچه این سیستم بزرگتر باشد ، فاصله شیشه عایق بزرگتر است ، اثر عایق صدا نیز در پنجره آلومینیومی ترمال بریک بهتر خواهد بود. نتیجه آزمایش داخلی با پنجره آلومینیومی ترمال بریک شکاف حرارتی 40-50 دسیبل است . اگر از 3 لایه لعاب عایق پر شده با آرگون استفاده می کنید ، می توانید در کاهش نویز و کاهش نویز با استفاده از پنجره آلومینیومی ترمال بریک به نتایج قابل توجهی برسید.

به دلیل هدایت بالای ذاتی سیستم های قاب بندی پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، طرح های قاب بندی آلومینیومی اصلاح شده اند تا پنجره آلومینیومی ترمال بریک حرارتی در طرح های مختلف در طی چند دهه گذشته باشد. چه چیزی باعث ایجاد یک پنجره کارآمد مانند پنجره آلومینیومی ترمال بریک از نظر انرژی می شود و پنجره های آلومینیومی از نظر حرارتی محافظت می کنند؟

یک پنجره آلومینیومی ترمال بریک کارآمد از انرژی به طور معمول به عنوان پنجره تعریف می شود که با ایجاد یک لایه عایق با حداقل نشت گرما ، میزان انرژی لازم برای گرم کردن یا خنک کردن خانه شما را به حداقل می رساند. این امر از طریق تعدادی از مؤلفه های مختلف که برای ایجاد محافظت حرارتی در پنجره آلومینیومی ترمال بریک در کنار یکدیگر کار می کنند.

شیشه دو جداره جایی است که دو صفحه شیشه ای در پنجره تعبیه شده است که فضای هوا بین آنها قرار گرفته است. این یک عامل اساسی برای کلیه پنجره های کارآمد انرژی محسوب می شود و کلیه اشکال انتقال حرارت را به طرز چشمگیری کاهش می دهد.

مهمترین عنصر شیشه پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، فضای هوا بین صفحات شیشه ای است. این فضا باید کاملاً پلمپ شده و به عنوان عایق عمل کند. همچنین پنجره آلومینیومی ترمال بریک می تواند با گازهایی مانند آرگون پر شود که دارای خاصیت رسانایی کم برای محدود کردن بیشتر انتقال هوای سرد هستند.

در شرایط آب و هوایی به ویژه سرد ، بسیاری نیز از لعاب سه گانه استفاده می کنند، با این حال ، مهم است که به یاد داشته باشید که صفحات بیشتر همیشه بهتر نیستند. بهتر است با یک تولیدکننده باتجربه پنجره آلومینیومی ترمال بریک صحبت کنید تا دریابید کدام یک به بهترین وجه مناسب منطقه محلی شما خواهد بود.در پنجره آلومینیومی ترمال بریک برای جلوگیری و انتقال حرارت بین فضای هوا و لبه پنجره ، محفظه های شیشه ای را کاملاً از هم جدا کرده و می بندند.

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک چیست؟

یکی از محبوب ترین محصولات درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک است و در این مطلب توضیح می دهیم که واقعاً این اصطلاح چیست و فواید این پنجره ها چیست.

گرما شکسته به نحوه ساخت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک اشاره دارد. به طور دقیق تر ، درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک با ایجاد سدی در بین قاب های پنجره در داخل و خارج می باشد که از اتلاف انرژی حرارتی رسانا جلوگیری می کند.

به عنوان یک فرض اساسی برای از بین رفتن انرژی در پنجره، این را در نظر بگیرید. گرما توسط طبیعت می خواهد به فضای خنک تر جریان یابد. این بدان معنی است که در یک پنجره این است که در تابستان گرما می خواهد از خارج از هوای گرم به یک فضای داخلی خنک شود و در زمستان گرمای داخل می خواهد از سرما فرار کند. شکاف حرارتی درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک مقاومت در برابر این جریان طبیعی ایجاد می کند و به همراه دو جداره در نگه داشتن فضا در دمای مطلوب کمک می کند.


درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک به خصوص برای مقاومت در برابر وزش باد شدید ساخته شده اند و می توانند در سبک های مختلفی تولید شوند. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک شکل های مختلفی دارند مانند: پنجره های آلومینیومی کشویی افقی ، پنجره های آلومینیومی ثابت و پنجره های آلومینیومی آویز. تمام درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارای شیشه عایق و قاب تیره است.

عملکرد حرارتی درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک تحت تأثیر محیط داخلی ساختمان ، شرایط آب و هوایی خارجی و نحوه نصب پنجره است. گزینه های شیشه ای نیز تأثیر قابل توجهی در عملکرد حرارتی دارند. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک "بهبود یافته حرارتی" دارای یک یا چند شکاف حرارتی هستند ، همچنین به عنوان موانع حرارتی شناخته می شوند.

شکست حرارتی درب به عنوان ماده ای با هدایت حرارتی کم قرار می گیرد که با هدف کاهش جریان انرژی حرارتی (گرما) در درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک قرار می گیرد.

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارای مزایای بسیاری نسبت به چوب هستند - درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک قوی تر هستند (بخصوص فلز و برنز) و به دلیل استحکام ساختاری آنها می توانید پروفایل های باریک تری از آنها ایجاد کنید ، نسبت "شیشه به قاب" درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک همچنین نگهداری بسیار کمی دارند ، پوسیده نمی شوند و نیاز به آب بندی مجدد دارند. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک مزایایی دارند اصلی ترین آن ها، راندمان انرژی آنهاست. اگر اتاق شما نیز مرطوب است (به عنوان مثال آشپزخانه یا حمام) ، بسیاری از صاحبان خانه متراکم شدن درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک را تجربه می کنند.


به منظور حل این مشکلات ، تولید کنندگان درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک در حال معرفی یک سد عایق بین داخل و خارج از قاب پنجره هستند. این مانع همان چیزی است که "شکست حرارتی" نامیده می شود.

با این حال ، یکی دیگر از مزایای شناخته شده تر درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک جذب صدا است.

معنای پنجره آلومینیومی ترمال بریک چیست؟

معنای پنجره آلومینیومی ترمال بریک چیست؟

پنجره آلومینیومی ترمال بریک می تواند تا حد زیادی بر بهره وری انرژی واقعی هر پنجره اثر بگذارد - از جمله سیستم های دو جداره.

آلومینیوم استاندارد رسانای خوبی از گرما و سرما است به این معنی که می توانید گرمای زیادی را از طریق قاب پنجره از دست داده و یا به دست آورید. این در نهایت می تواند عملکرد پنجره های دو جداره را تضعیف کند.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک چیست؟

عایق درون یک پنجره به عنوان "ترمال بریک" گفته می شود. پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، یک مانع مداوم بین قابهای پنجره در داخل و خارج است که از اتلاف انرژی حرارتی رسانا جلوگیری می کند. این مانع در پنجره آلومینیومی ترمال بریک به طور ایمن قابهای فلزی داخلی و بیرونی قاب پنجره را می بندد. پنجره آلومینیومی ترمال بریک مقاومت در برابر افت حرارتی انرژی را ایجاد می کند و همراه با لعاب پنجره ای پر از بنزین ، فضای داخلی پنجره شما را در دمای راحت تری نگه می دارد. هنگامی که پنجره های شما دارای درجه حرارت راحت هستند ، دمای مطلوبی دارند. پنجره های سرد باعث ایجاد گرما از بدن شما می شوند و آن احساس "لرزش" را ایجاد می کنند ، که هرگز به ما امکان گرما نمی دهد. بنابراین ، اگر پنجره شما گرم است ، آنها گرمای بدن شما را از شما سرقت نمی کنند و به شما و خانه شما اجازه می دهند تا گرم بمانند.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک همچنین دارای چیزی به نام "فاصله لبه گرم" هستند. یک فضا با لبه گرم مانع بین واحدهای لعاب یا شیشه های شیشه است. پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارای فضا با کارایی بالا هستند ، که عملکردهای مختلفی را در بر می گیرد. پنجره آلومینیومی ترمال بریک استرس ناشی از انبساط حرارتی و تغییر فشار را در خود جای می دهد. پنجره آلومینیومی ترمال بریک یک مهر و موم محکم گازی را فراهم می کند که از هدر رفتن بنزین آرگون یا کریپتون (که دارای خاصیت عایق بندی نیز است) در واحد جلوگیری می کند. پنجره آلومینیومی ترمال بریک از رطوبت جلوگیری می کند و باعث جلوگیری از آب می شود که این می تواند واحدی به نام خشک کن باشد.

همان ماده خشک کن در پنجره آلومینیومی ترمال بریک همان ماده ای است که در آن بسته های کوچک وجود دارد که همیشه در کفش های جدید ، جیب های جلیقه و غیره وجود دارد تا آنها را از رطوبت حفظ کنید. دفعه بعد ، به جای پرتاب بسته ها در زباله ، آنها را مجدداً در کیف ورزشی ، کفش های ورزشی یا بین حوله های خود استفاده کنید!

مزایای پنجره آلومینیومی ترمال بریک:

پنجره آلومینیومی ترمال بریک گرما و سر و صدا را تا 1000 برابر کندتر از آلومینیوم معمولی انجام می دهد

بازدارنده شعله

در پنجره آلومینیومی ترمال بریک لایه امنیتی اضافه شده است

تعمیر و نگهداری پنجره آلومینیومی ترمال بریک کم می باشد

ماندگار

پنجره آلومینیومی ترمال بریک بادوام هستند

غیر خورنده

در پنجره آلومینیومی ترمال بریک فناوری شکست حرارتی وجود دارد

عایق حرارتی و صوتی عالی

سطوح پوشیده از پودر با طیف گسترده ای از رنگ ها

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی چیست؟

درب اتوماتیک کشویی از طریق انواع سبک ها و پیکربندی ها ، دهانه های جداگانه یا دو قسمت را ارائه می دهند. ایمن و آسان برای استفاده ، درب اتوماتیک کشویی برای هر ورودی مناسب هستند ، از باز کردن و بسته شدن ساده گرفته تا تهیه یک مهر و موم هرمتیک.

سیستم های درب اتوماتیک کشویی عملکرد برتر و طیف گسترده ای از راه حل های نوآورانه را برای پاسخگویی به نیازهای محیط های خواستار ارائه می دهد. از ورودی های بیمارستانی گرفته تا برنامه های خرده فروشی ، عملکرد صاف ، آرام و تنظیمات متنوع باعث می شود سیستم درب اتوماتیک کشویی برای هر کاربرد ایده آل باشد.

درب اتوماتیک کشویی باعث باز شدن و پاسخگویی در حداقل اندازه آستانه می شوند و آنها را برای برنامه هایی که عمق و فضای جلوی آن ملاحظات اصلی در مناطق شلوغ است ، ایده آل می کند. سبک ظریف و عمل استقبال درب اتوماتیک کشویی باعث شده است که آنها در نمای شیشه ای و همچنین نصب سطح معمولی روی سازه های جامد محبوب شوند ، درب اتوماتیک کشویی برای طیف گسترده ای از برنامه ها در جایی که راحتی دسترسی عابر پیاده دارای اهمیت است ، ایمن ، انعطاف پذیر و قابل اعتماد است.

سیستم های درب اتوماتیک کشویی عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد ، طیف گسترده ای از گزینه های نوآورانه را برای پاسخگویی به نیازهای کلیه محیط ها ارائه می دهد. از ورودی های بیمارستان گرفته تا فروشگاه های خرده فروشی؛ عملکرد صاف ، آرام و قابل اعتماد با گزینه های تنظیمات مدولار تحویل داده می شود. انعطاف پذیری در طراحی تضمین می کند که سیستم های درب اتوماتیک کشویی در هر برنامه کاربردی دارد.

تنظیمات درب اتوماتیک کشویی تجاری یک ظاهر طراحی شده زیبا و سازگار با ورودی باعث استقبال و عملکردی می شود. از راه حل های درب اتوماتیک کشویی جذاب و مناسب ما برای امکانات خود ، از جمله ورودی های داخلی و خارجی ، استفاده کنید.

استفاده از فناوری برای بسیاری از افراد به یک مزیت اصلی تبدیل شده است ، خواه از لوازم مختلف گرفته تا تولید اتوماتیک لوازم خانگی و هم اکنون حتی درب اتوماتیک کشویی. پیش از این ، مردم هرگز راحتی را که توسط درب اتوماتیک کشویی به دست آمده را تجربه نمی کنند و فقط از درب های سنتی استفاده می شوند. مکانیزم درب اتوماتیک کشویی این روزها به ویژه در اکثر مؤسسات تجاری بسیار محبوب می شود.

مکانیسم های مختلف درب اتوماتیک کشویی زیادی وجود دارد که امروزه به طور گسترده در بازار موجود است. برخلاف گذشته ، اکنون ، تجربه و دیدن درب اتوماتیک کشویی در انواع تجاری ، خرده فروشی ، ساختمانهای عمومی ، دفاتر و پزشکی بسیار متداول است. از نظر هر کاربر ، مکانیزم درب اتوماتیک کشویی به طور کلی سریع ، راحت و کاربردی آسان است. با این وجود ، از دیدگاه برخی سازمانها ، آنها روش مؤثر ، كارآمد و ایمنی را برای نظارت و كنترل دسترسی در داخل ساختمان خود ارائه می كنند ، در حالی كه در موارد دیگر ممكن است نمای زیبایی به ساختمان ببخشد.

درب شیشه ای اتوماتیک

امکانات درب شیشه ای اتوماتیک:

راه حل ایده آل برای پروژه های پیشرفته

به دلیل عرض کم مشخصات آن ، درب شیشه ای اتوماتیک بسیار متنوع است. با طرح های مختلف ، راه حل مناسبی برای پروژه های پیشرفته است.

کیفیت تست شده

درب شیشه ای اتوماتیک ممکن است مجهز به شیشه ایمنی محکم یا لعاب مضاعف باشد. سیستم نمایه برای حداقل عمر 1 میلیون چرخه آزمایش شده و برای استفاده در خروج های اضطراری و مسیرهای فرار طبق استانداردهای جهانی و دستورالعمل های درب شیشه ای اتوماتیک تأیید شده است.



مزایای معماری درب شیشه ای اتوماتیک:

این سیستم به لطف قاب های باریک سطوح شیشه ای زیبایی را ارائه می دهد

بسیار انعطاف پذیر است و ممکن است متناسب با الزامات پروژه های پیشرفته باشد.

کاربرد درب شیشه ای اتوماتیک:

تولید پیشرفته ترین درب شیشه ای اتوماتیک امکان استفاده برای کاربردهای صنعتی ، تجاری ، بهداشتی و خرده فروشی را دارد.

· بیمارستان ها

· فرودگاه ها

· مراکز خرده فروشی

· داروخانه ها

· هتل ها

· فروشگاه های مواد غذایی

· فروشگاه های سخت افزار

· فروشگاه کالاهای ورزشی

· و ...

گزینه ها و ویژگی های امنیتی درب شیشه ای اتوماتیک عبارتند از:

تاخیر در خروج از خانه - پیشرفت امنیتی که خروج را برای 15-30 ثانیه در حالی که زنگ صدا به صدا در می آید ، انکار می کند.

رها شدن از هراس - امنیت مطلوب و دسترسی آسان در مواقع اضطراری را فراهم می کند.

درب شیشه ای اتوماتیک به دلیل مزایای متعددی که ارائه می دهند محبوب هستند. آنها نه تنها راحتی را ارائه می دهند ، بلکه جلوه ای مدرن به ساختمان شما می بخشند.

اگر شما یک درب شیشه ای اتوماتیک در مجتمع تجاری خود نصب نکرده اید ، در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا باید در تصمیم خود را تجدید نظر کنید.

راحتی

درب شیشه ای اتوماتیک که باز می شود به طور خودکار مشکل عدم نیاز به باز کردن درب سنگین را حل می کند. درب شیشه ای اتوماتیک یک ورودی بدون دردسر را برای مشتریان سالخورده و معلول شما و افراد دارای چمدان های سنگین یا کودکان فراهم می کند.

گردش آسان ترافیک

در طی ساعات شلوغی در یک فروشگاه خرده فروشی یا مرکز خرید ، مشتریان می توانند برای عبور یکدیگر از طریق درهای دستی یا گردان که باعث احتقان می شود ، تلاش کنند. درب اتوماتیک درب شیشه ای اتوماتیک گزینه ای عالی برای کنترل جریان ترافیک عابر پیاده و کاهش احتقان است. درب شیشه ای اتوماتیک با فراهم کردن یک پیاده روی آسان از طریق ورودی و خروج ، ترافیک را به صورت آزاد ادامه خواهد داد.

ایمنی

بسیاری از شرکت ها درب شیشه ای اتوماتیک سفارشی را تولید می کنند که از نظر ایمنی به خوبی مجهز هستند. این ویژگی ها شامل سنسورها ، تایمرها و کنترل از راه دور بی سیم است تا بتوانید بدون حضور فیزیکی درب های اتوماتیک را قفل و باز کنید. درب شیشه ای اتوماتیک به شما آرامش خاطر می دهند که دفتر یا کار شما ایمن است.

ذخیره انرژی

درب شیشه ای اتوماتیک بطور مؤثر در بسیاری از موارد موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی می شوند. درب شیشه ای اتوماتیک فقط هنگامی باز می شوند که شخصی پس از گذر از آن وارد و بسته شود. این احتمال از باز شدن درب ها و از بین رفتن تهویه مطبوع یا گرمایش از بین می برد. درب شیشه ای اتوماتیک هر بار کاملاً بسته می شوند و از فرار گرما و هوای سرد جلوگیری می شود.


درب اتوماتیک چشمی سنسوری چیست؟

درب اتوماتیک چشمی سنسوری چیست؟

درب اتوماتیک چشمی سنسوری باید قسمت هایی پویا از هر مکان باشد. درب اتوماتیک چشمی سنسوری فضای داخلی را با جابجایی جسورانه و یکپارچه بین فضاها ، تغییر دسترسی آسان ، روشن و جایگزینی دلپذیر برخلاف درب های سنتی تغییر شکل می دهند. سری درب اتوماتیک چشمی سنسوری ما بهترین ها را در سیستم ها و لوازم جانبی درب ها ارائه می دهد تا با استفاده از درب اتوماتیک چشمی سنسوری به شیوه های خلاقانه و غنی سازی شیوه زندگی شما در تقسیم و تسخیر فضاهای داخلی کمک کند. درب اتوماتیک چشمی سنسوری به انتقال کمک می کند ، همچنین درب اتوماتیک چشمی سنسوری به زیبایی شناسی داخلی می افزاید. تیم ما برای دستیابی به نتایج مطلوب با ارائه راه حل های درب اتوماتیک چشمی سنسوری و سنسور درب مناسب برای نیازهای خاص پروژه ، به بهترین روش های جهانی پیروی می کند تیم تحقیق و طراحی ما سریال درب اتوماتیک چشمی سنسوری را برای اطمینان از حداکثر کارایی ، دوام و قابلیت اطمینان که در طراحی و کارآیی محصول برتری داشته است ، ایجاد کرده است.

شرکت ما پیشرو در ارائه درب اتوماتیک چشمی سنسوری به مشتریان است. درب اتوماتیک چشمی سنسوری به خوبی از جنس شیشه درجه خوب توسط فروشندگان مجاز صنعت ساخته شده است. این محصول مورد توجه بازارها ، بیمارستان ها ، هتل ها و بسیاری از مناطق دیگر است که بصورت خودکار باز می شود. امکاناتی که درب اتوماتیک چشمی سنسوری دارا می باشد، می توان به مواردی مانند: استحکام بالا، کیفیت عالی وکیفیت تأیید شده است، اشاره کرد. درب اتوماتیک چشمی سنسوری ما دارای پانل های شیشه ای جداگانه در قاب هستند تا بتوانند هر درب را به سمت طرف دلخواه خود بکشید و پشته شود.این نوع از درب ها با سنسور موجود در ان ها عالیت می کنندو سنسور و چشمی ان ها دارای حساسیت بوده و در زمان زمان نزدیک شدن به ان ها با حسگر که موجود است به کار می فتند.

درب اتوماتیک چشمی سنسوری بدون فریم در یک مسیر نازک و محجوب کار می کنند. قاب را می توان در داخل کف فرو ریخت تا عملیاتی کارآمد و روان انجام شود. سیستم ما از نظر وزنه برداری بسیار پایین است و در مقایسه با آویز بالا ، آن را به یک انتخاب عالی برای بازسازی و ساخت جدید تبدیل می کند.

سیستم ما برای اندازه گیری ساخته شده است. سفارشی سازی شامل ابعاد قاب ، ضخامت و رنگ شیشه ، اندازه پانل ، رنگ ، مکانیسم قفل و جهت باز کردن می باشد. درب اتوماتیک چشمی سنسوری قفل شده و ضد آب هستند. هنگامی که یک قفل مکانیکی درگیر است ، یک نوار ضد هوای فشرده می شود تا سیستم ضد آب و ضد آب شود. درب اتوماتیک چشمی سنسوری دارای درهای حسگر شیشه ای هستند . درب اتوماتیک چشمی سنسوری مورد استفاده در فرودگاه ، مرکز خرید ، دفاتر ، صنایع و یا درب اتوماتیک چشمی سنسوری مورد استفاده در مطب ، بیمارستان بازارها ، هتلها و غیره می باشند. درب اتوماتیک چشمی سنسوری که در آن مورد نیاز است که در باز شدن بزرگ مورد استفاده قرار گیرد.

بسته بندی و تحویل درب اتوماتیک چشمی سنسوری

جزئیات بسته بندی درب اتوماتیک چشمی سنسوری

1. پالت آهنی برای حمایت از کالاها و فیلم در خارج برای محافظت از پاک کردن ویندوز.

2. برای اطمینان از پایدار بودن پالت ، کیسه های هوا بین هر دو پالت درب اتوماتیک چشمی سنسوری پر شده اند.

3. لیست پالت در هر پالت ، صرفه جویی در وقت برای طرف شما برای مرتب کردن هر پنجره.

4. نوار محافظ + پالت آهنی + فیلم PE + کیسه های هوا + تسمه های پلاستیکی ، اطمینان حاصل کنید که درب اتوماتیک چشمی سنسوری در شرایط مناسب از محل ورود به محل کار پروژه است.

درب اتوماتیک کرو

درب اتوماتیک کرو ، راه حلهای دسترسی ابتکاری را در طیف وسیعی از تجهیزات درب اتوماتیک ارائه می دهد. درب اتوماتیک کرو به لطف طراحی باریک و ساخت و ساز با کیفیت ، یکپارچه در تحولات معماری مدرن قرار می گیرند. درب اتوماتیک کرو از طیف وسیعی از برنامه های دارای کار با وظیفه بسیار سبک و سنگین استفاده می کنند و می توانند هم با درب های منفرد سنگین و هم جداکننده سازگار شوند. درب اتوماتیک کرو یک سیستم درب کشویی اتوماتیک خمیده را برای تعریف برنامه طراحی ساختمان ارائه کرده است. چه منحنی تنگ و چه منحنی تدریجی تر ، درب اتوماتیک کرو محصولی را برای پاسخگویی به نیازهای طراحی شما ایجاد می کند.

تمام درب اتوماتیک کرو به تعداد زیادی دستگاه ایمنی از قبیل تیرهای مادون قرمز ، وارونه سازی داخلی و حالت محدود کردن گشتاور کنترل شده توسط میکرو مجهز شده اند. علاوه بر این دستگاه های ایمنی ، تشخیص انسداد هوشمند در داخل درب اتوماتیک کرو برنامه ریزی شده است که به نظارت مداوم سیستم کمک می کند.

درب اتوماتیک کرو همچنین از تجهیزات هوشمند میکرو کامپیوتر در تجهیزات درب اتوماتیک خود استفاده می کنند. فناوری میکرو کامپیوتر هر حرکت درب اتوماتیک کرو را کنترل می کند و جبران اتوماتیک شرایط آب و هوایی مانند باد و سایش معمولی را دارسیستم درب کشویی خمیده با تمام مزایای درب اتوماتیک کرو و جذابیت زیبایی در یک درب گردان ، ورودی درخشان و زیبا را در سه بعد ، با عمق علاوه بر عرض و ارتفاع ، تولید می کند. همچنین برای افزایش سهولت در عبور در مواقع شلوغ روز ، درب اتوماتیک کرو عرض شفاف بیشتری نسبت به درب کشویی مسطح فراهم می کند.

برای درب های خارجی و داخلی دو جداره و با بهره گیری از اپراتور ASSA ABLOY Unislide C ، سیستم درب اتوماتیک کرو می تواند به صورت یک بسته کامل با کاور ، برگ درب و صفحه نمایش ثابت تحویل داده شود.

· ظریف و کاربرد ، درب اتوماتیک کرو دارای شعاع گسترده ای هستند

· انحنای منحنی برای ورودی های گسترده اما عمیق

· درب اتوماتیک کرو ورودی را به یک جادار و بزرگ تبدیل می کنند

· پذیرش راحت

· کیفیت بالای معماری و عملکرد آنها

· آنها را به درهای استثنایی تبدیل کنید

· ابعاد سفارشی

· انتخاب گسترده ای

· راحتی و استفاده آسان

· عایق حرارتی از طریق مدیریت سیستم بهم پیوسته

· داشبورد دیوار NAVIBLU یا VISIOBLU در پوشش

· کنترل از راه دور مادون قرمز درب اتوماتیک کرو

· پرده مادون قرمز تحت نظارت درب اتوماتیک کرو

· قفل دستگاه از طریق کلید مادون قرمز

درب اتوماتیک کرو :

از دو مجموعه درب اتوماتیک کرو تشکیل شده است و با ظرفیت بالا و سهولت عبور از درب های کشویی ، زیبایی ظاهری را ارائه می دهد. به لطف ظاهر خمیده خود ، گشودگی گلو کمی گسترده تر از درهای کشویی معمولی با همان عرض نصب دارد که حتی در ورودی های کوچکتر امکان کارآمدتر را فراهم می کند

درب اتوماتیک کرو دارای سیستم درب خمیده ای با فشار 180 درجه بر اساس سیستم درب FDS940 ما هستند. درب اتوماتیک کرو دارای تمام مزایای درب اتوماتیک معمولی در عین حال که از نظر زیبایی شناسی نیز دلپذیر بوده و از نظر بصری تأثیر می گذارد. درب اتوماتیک کرو چیز خاصی را به ورودی هر ساختمان می خواهد که به دنبال ایستادگی از جمع باشد. درب اتوماتیک کرو نیز به عنوان سیستم درب اتوماتیک دایره ای 360o بر اساس سیستم درب FDS940 ما با پانل های ساخته شده از بخش آلومینیومی اکسترود شده با مشخصات کم حرارت غیرمستقیم FDS20 ساخته شده است.

از نظر معماری درب اتوماتیک کرو خیره کننده و بصری خارج از این جهان ، یک درب اتوماتیک کرو 360 درجه اتوماتیک مزیت یک هشتی محصور را در اختیار شما قرار می دهد ، زیرا با عبور و مرور از قسمت بیرونی درب ها می گذرد. با درهای داخلی ، سیستم درب خمیده اتوماتیک می تواند به گونه ای طراحی شود که دارای گرمایش و روشنایی LED باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای|درب اتوماتیک|درب اتوماتیک چشمی سنسوری|

درب اتوماتیک شیشه ای راه حل هایی هستند که به منظور رعایت الزامات مدرن طراحی داخلی درب اتوماتیک شیشه ای طراحی شده اند. درب اتوماتیک به طور هوشمندانه نگاهی به زمینه های تجاری و محیط کار می دهند. درب اتوماتیک شیشه ای برای ساختمان های اداری، آپارتمان ها، بانک ها سالن کنفرانس ها هتل ها رستوران ها، غیره ایده آل هستند. فروشگاه آچیلان در طیف کاملی از درب اتوماتیک برای درب اتوماتیک شیشه ای درب های پیاده (تک برگ، دو برگ، تلسکوپی) درب اتوماتیک منحنی ارائه می دهد.

طیف گسترده ای از درب اتوماتیک برای درب اتوماتیک شیشه ای درب های پیاده (تک برگ، دو برگ، تلسکوپی) درب های منحنی و درب های چرخشی در دسترس هستند

حداکثر باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای در دسترس تا 5000 میلیمتر. مدل مناسب برای وزن درب اتوماتیک شیشه ای از 40 کیلوگرم تا 350 کیلوگرم هر برگ

با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، برای همه توابع متنوعی از طراحی با ظرافت زیبا ترکیب می کنید. درب اتوماتیک شیشه ای دسترسی راحت را با بالاترین استانداردهای امنیتی برای کاربران فراهم می کنند. سیستم درب اتوماتیک شیشه ای فوق العاده باریک است. با وجود این، درایوهای درب اتوماتیک شیشه ای بسیار نیرومند هستند. در نتیجه، سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای ساخته شده از شیشه، به عنوان مثال برای سالن های ظریف است.

درب اتوماتیک شیشه ای

فروشگاه آچیلان در یک راه حل برتر برای فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای و درب اتوماتیک است. متخصصان حرفه ای آموزش دیده و کارآمدی آن ها می توانند به شما در طراحی و نصب سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای کمک کنند و همچنین می توانید موارد نصب شده را با توجه به نیازهای دقیق خود تغییر دهید.

درب اتوماتیک چشمی سنسوری برای کنترل دروازه های امنیتی

سنسورهای فوتوالکتریک مادون قرمز پانتون کاملا برای استفاده در فضای باز در دروازه های امنیتی مناسب هستند. آنها ممکن است برای ارسال یک سیگنال برای باز کردن دروازه مورد استفاده قرار گیرند و همچنین برای جلوگیری از بسته شدن زودرس.

درب اتوماتیک چشمی سنسوری باز یک ویژگی ایمنی است. اگر چشم عکس یک انسداد را حس کند، آن را از بستن درب جلوگیری می کند و به طور بالقوه مانع از آسیب به یک وسیله نقلیه، فرد یا حیوان خانگی در مسیر درب می شود. چشم عکس شامل دو سنسور است، یکی در هر دو طرف درب گاراژ، حدود 6 اینچ بالای زمین. یکی از سنسورها یک پرتو را نسبت به دیگری هدایت می کند؛ اگر یک شی پرتو را قطع کند، سنسور مدار را از بین می برد و مانع از بستن درب می شود. حسگرها حساس هستند و به راحتی می توانند ناهموار شوند. اگر درب گاراژ شما درست کار نکند، ممکن است نشانه ای باشد که چشم عکس نیاز به تنظیم دارد.

بررسی مشکل درب گاراژ شما اگر درب اتوماتیک چشمی سنسوری دارید. اگر درب گاراژ بالا می رود، اما نزدیک نیست، یا فقط تا حدی بسته می شود و سپس باز می شود، این نشان می دهد که چشم عکس نیاز به تنظیم دارد. درب اتوماتیک چشمی سنسوری نیز ممکن است یک صدا کلیک کند، یا نور گاراژ ممکن است چند بار شارژ شود.

بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیز در نزدیکی درگاه درب اتوماتیک چشمی سنسوری ذخیره نشود، حسگرها را مسدود می کند. آنها بسیار حساس هستند، و حتی چیزهای کاملا کوچک در مسیرشان میتواند عمل شکستن مدار را آغاز کند.

حسگرهای درب اتوماتیک چشمی سنسوری حسگر عکس آن را تعیین کنید و ببینید آیا هر کدام از آنها دارای یک چراغ نور LED است. اگر چراغ LED در یک سنسور روشن شود، اما روشن و یا تنها سوسو زدن از طرف دیگر، یکی از آنها ممکن است گرفتار ضربه شده باشد. با دستکاری آن را کمی دستکاری کنید. اگر نور دوباره روشن شود، درب باید دوباره کار کند.

حسگرهای درب اتوماتیک چشمی سنسوری را بررسی کنید تا ببینید کجا کثیف هستند. واحدهای را تمیز کنید، لنزها را با پارچه ی مرطوب پاک کنید. آنها را با یک پارچه تمیز خشک کنید. هنگامی که آنها تمیز هستند، سعی کنید سنسورها را دوباره تنظیم کنید تا هر لنز به طور مستقیم با لنز مخالف روبرو شود تا ببینید آیا هر دو چراغ LED روشن است.

تنظیمات کوچک را به براکت محوری با حمایت از یکی از سنسورهای درب اتوماتیک چشمی سنسوری، از بین بردن پیچ ها که آن را ایمن نگه دارید. براکت به داخل و خارج و بالا و پایین را به آرامی حرکت دهید تا نور LED روشن شود، سپس پیچ ها را محکم کنید.

1