درب و پنجره ترمال بریک چیست؟

چهارشنبه 6 فروردين 1399
15:21
achilandoor

درب و پنجره ترمال بریک چیست؟

تولید کنندگان پنجره و درب در حال معرفی یک سد عایق بین داخل و خارج از قاب پنجره هستند. این سد همان چیزی است که " درب و پنجره ترمال بریک " نامیده می شود.
یکی از مزایای شناخته شده تر یک درب و پنجره ترمال بریک که وجود دارد - جذب صدا می باشد. درست همانطور که فلز گرما را انجام می دهد ، باعث ایجاد صدا نیز می شود درب و پنجره ترمال بریک دقیقاً مانند عایق مانع از عبور گرما می شود ، لرزش صدا را نیز بسیار مؤثر می کند و باعث می شود عایق صوتی بهتر از نویز خارج ایجاد شود.

درب و پنجره ترمال بریک به عنوان عناصر تکنولوژیکی و معماری با کارکردهای طراحی شده برای تعامل بین دو محیط داخل و خارج در نظر گرفته می شوند و قرار است راحتی عمومی را در داخل خانه تضمین کنند. کارکردهای اصلی بین دیگران خواص مکانیکی ، مقاومت در برابر هوا ، آب و باد ، عایق حرارتی ، عایق صوتی ، نور و سایه ، تهویه و ایمنی است.

امروزه ، یک عنصر مهم در طراحی ساختمان های کم مصرف ، استفاده از درب و پنجره ترمال بریک با کارایی بالا همراه با استراتژی های طراحی خورشیدی منفعل است. با افزایش اهمیت بهره وری انرژی ، طراحان گاهی به دنبال استانداردها و فن آوری های کارآمد با انرژی مانند رویکرد خانه منفعل هستند.
با این حال ، مقایسه درب و پنجره ترمال بریک و معمولی با تفاوت های قابل توجه بین استانداردهای رتبه بندی عملکرد انرژی پیچیده است. روشهای مختلف ارزیابی و شرایط مرزی نیز بر طراحی محصول تأثیر می گذارد ، زیرا درب و پنجره ترمال بریک برای دستیابی به کمترین U در مقادیر U در سیستم های رتبه بندی مربوطه خود بهینه شده اند ، در حالی که درب و پنجره فلزی هنوز در این فن آوری ها و پیاده سازی در سیستم ها زمینه ای را ایجاد می کند.

درب و پنجره ترمال بریک ، یک جزء به همان اندازه مهم در هر سیستم پنجره و درب ، به نوار پلی آمید تقویت شده بین پروفایل های آلومینیومی داخل و خارج اشاره دارد و یک سد عایق بندی شده را در قاب درب و پنجره ترمال بریک ایجاد می کند. به عبارت ساده ، درب و پنجره ترمال بریک به عنوان قطع کننده مدار عمل می کند - قسمت داخلی را با خارج قطع می کند. این قاب درب و پنجره ترمال بریک می تواند تا حد زیادی بر بهره وری انرژی واقعی هر پنجره و در ، از جمله سیستم های دو جداره تأثیر بگذارد.
درب و پنجره ترمال بریک استاندارد هادی خوبی از گرما و سرما است ، به این معنی که می توانید گرمای زیادی را از طریق درب و پنجره ترمال بریک به دست آورید.


فن آوری درب و پنجره ترمال بریک دارای نوار پلی آمید تقویت شده بین پروفایل های آلومینیومی داخل و خارج است و یک سد عایق بندی شده را در قاب درب و پنجره ترمال بریک ایجاد می کند. این کار درب و پنجره ترمال بریک، گرما ، سرما و سر و صدا را هزار بار کندتر از آلومینیوم استاندارد انجام می دهد.


[ بازدید : 176 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]